FANDOM

Wielka Księga DB Nao - księga, ponoć bardzo ciekawa. Zawiera przeróżne informacje na temat użytkowników Forum DB Nao, także rzeczy z nimi związanymi. Póki co, zaginęła.

Pochodzenie Wielkiej Księgi Edit

Nikt nie może być pewny co do pochodzenia księgi. Jedne źródła podają, iż jest to pismo stworzone z informacji wydobytych z SBka, drugie z kolei, że informacje te zapisali starożytni mistrzowie z nieistniejącej już Naolandii. Nie ma dowodów na słuszność żadnej z powyższych teorii.

Tajemnicze zaginięcie Księgi Edit

Wielka Księga DB Nao zawsze była dobrze strzeżona w sejfie na chronionym terenie należącym do Grubasgate. Kiedy jednak na forum zaczęła się wojna domowa, księga w nieznany nikomu sposób zniknęła. Ponoć były w niej zapisane dowody na winę Cycerona. Zarząd podejrzewa, że klan Shimazu wkradł się na posesję kota Grubasa i zniszczył Wielką Księgę, tym samym chcąc oczyścić Cyca z zarzutów. Mimo to, Admin i tak skazał go na wieczną banicję, opierając się na swoich uczuciach.

Nie znaleziono dowodów, jakoby Shimazu był winne zniszczenia księgi, toteż Zarząd nie podjął żadnych działań.

Niedługo później Cwel wysunął teorię, iż Księga została specjalnie zniszczona przez Admina, by ten mógł sam napisać historię od nowa, ale na komputerze. Wg Dajaka, dowodem na słuszność jego podejrzeń jest powstanie Nao Wiki.