FANDOM

Naoistka - użytkowniczka Forum DB Nao, reprezentująca stan trzeci, czyli plebs. Nie wyróżnia się niczym, prócz tego, że przybrała nick podobny do Admina, żeby mu się przypodobać oraz ma w avatarze swoją twarz, która zbiera przeróżne opinie wśród użytkowników.

Naoistka nieraz przyznawała się, że nie będzie szczera z użytkownikami Forum, toteż nie można wierzyć w nic, co mówi (nawet w to, że ma na imię Amelia). Najbardziej na jej zakłamaniu ucierpiał Cwel, który liczył na owocną znajomość po tym, jak odkrył wraz z Parvatti, że Amelia wcale niegłupio myśli. Szybko okazało się, że Naoistka za nim nie przepada i wiele razy go okłamała, co ostatecznie na przełomie maja i czerwca 8 roku ery Nao potwierdziła.

Naoistka często również wstawia się za swoimi klanowiczami, bowiem należy ona do Tokugawy, która sama nie potrafi zadbać o swoje interesy. Podejrzewa się, że Amelia, gdyby nie była taka empatyczna, byłaby nawet spoko dziewczyną. Póki co, tak nie jest.

Poglądy polityczne Edit

Swych poglądów politycznych nigdy nie zdradziła, najprawdopodobniej - czego według danych CIA wymaga Regulamin Tokugawy - popiera Donalda Tuska.

Rodzina Edit

Naoistka załapała się do najpopularniejszej rodziny na Nao, bo wyszła za Cwela. Mimo braku seksu w ich związku, Amelia urodziła córeczkę - Chwilę, twierdząc, że to właśnie Cwel jest ojcem. Wiele osób ma co do tego wątpliwości, bo Naoistka ma ponoć wielu kochanków - w tym Kipera i psa Dajaka - Focusa.

Dnia 11 sierpnia 8 roku ery Nao, Naostka złożyła pozew do sądu o unieważnienie zawarcia małżeństwa. Cwel nie protestował i dał jej, czego chciała, komentując całą sprawę słowami: "Szkoda tylko, że wszystko odbija się na naszej córce, będzie się wychowywała w rozbitej rodzinie".

Niewątpliwie był to najgłośniejszy rozwód roku 2009, artykuły o nim pisano m.in. w People czy OK! magazine.

Nicki Edit

  • Amcia_mistrzu558
  • Amelia
  • Słoneczko
  • Naoistka
  • Wazon
  • hełm

Ciekawostki Edit

  • ponoć sypia z Adminem
  • podoba jej się Wazon
  • uważa Byczusię za spoko dziewczynę
  • podobno przefarbowała włosy z blondu na ciemniejszy, bo nie chciała być kojarzona z głupotą
  • Dżo jest dla niej obrzydliwy, tylko ona sama zna przyczynę tego stanu rzeczy
  • ponoć kocha się w Zettaiu
  • mimo miłości do Mistrza oraz Zettaia, dnia 14 lipca 8 roku ery Nao pobrała się z Cwelem, którego podobno zdradza codziennie - nie wiadomo z kim, prawdopodobnie z każdym
  • ich związek nie trwał długo, bo już dzień później go rzuciła
  • 3 sierpnia 2009 roku wróciła do Cwela, bez celu i powodu
  • 11 sierpnia 2009 zerwała z nim znów, także bez celu i powodu
  • Dżo próbował ją zgwałcić przez PW, nie powiodło mu się - okazała się sztywniakiem
  • czasem bywa w komunikatorze na Kurniku, żeby wysłuchać biadolenia Cwela