FANDOM

Katz - użytkownik Forum DB Nao, lider klanu Tokugawa. Syn boga Kellerisa, patron fanów muzyki japońskiej, kibiców sportowych oraz tych, co dnia poprzedniego za dużo wypili. Przybył w 7 roku ery Nao i był jednym z nielicznych z tego rocznika, którzy coś wnieśli na forum. Z początku był J-noobem (czyli pisał tylko w dziale: Muzyka Japońska), ale z czasem zaczął poznawać nowe działy, pisać posty, a nawet zdobywać pobratyńców.

"Nie sposób ucieć, gdy w dupie sztucieć..." - jego myśl przewodnia.

Osiągnięcia Edit

  • zdobył tytuł "Najbardziej pomocny użytkownik" w plebiscycie na Użytkownika roku 2008.
  • zajął drugie miejsce w kat. "Ulubiony użytkownik" w plebiscycie na Użytkownika roku 2008.
  • ukończył szkołę średnią i zdał maturę
  • posiada Prawo jazdy kategorii B, A i Ż
  • przekroczył liczbę 1000 postów
  • przeszedł simsy
  • zabił łopatą sąsiada podczas grabienia liści

Dotychczasowe tożsamości Edit

  • Katz
  • Lubię Placuszki
  • Katzu~no~Yuutsu
  • Blanc侍KATZ

Skandale Edit

Katz jest uwikłany w szereg skandali prawnych jak i obyczajowych. Podobno już 2 razy stawał przed Sądem Grodzkim za rozpowszechnianie pirackich nagrań audio z japońską muzyką, ale że jest czarujący (sędziami były kobiety) obie sprawy umorzono. Wdał się w rozmaite romanse min: z Chwilą i Naoistką, a na długiej liście znajdują się też inne użytkowniczki. Ludzie na forum zaczęli gadać, że Cwel szykuje wjazd na dom Katza za romans z jego żoną. Katz utworzył też temat 'SPAM City', który całkowicie pogrążył jego dotychczasowy klan - Tokugawę. W maju pojawiły się plotki, że ma przejść do Kaeshi. Ponadto, Katzu to czasem cham, czasem prostak, rzadko zachowujący zasady interpunkcji. Jego pierwotny wygląd nie jest znany ponieważ nigdy nie pokazał swojego zdjęcia powstało wiele plotek na temat jego wyglądu, jedna z nich mówi, że z pochodzenia jest Mongołem.