FANDOM

Kaeshi - jeden z pięciu klanów na Forum DB Nao (stan na dzień 1.02.2009), założony 29 maja 2008 roku przez Paxa. Jedną z cech charakterystycznych Kaeshi jest najniższa średnia wieku ze wszystkich stowarzyszeń forum.

Członkowie Edit

Kaeshi

Sygnatura klanu.

Początkowo skład klanu wyglądał tak:

Aktualny stan członków:

Ważne wydarzenia Edit

• 13 sierpnia 2008 - do klanu dołącza użytkownik Len aktywny user (znany wtedy jako Len).

• 14 sierpnia 2008 - jednogłośnie z rywalizacji o członkostwo w klanie odpadają goji55, Lukis, Patryk SSJ i Videl_C18.

• 21 września 2009 - w klanie zawitał nowy osobnik - Son Mati.

• 10 października 2008 - nieudana próba zajęcia miejsca w Kaeshi użytkownika blady129.

• Listopad 2008 - z klanu odchodzi Len, po upływie miesiąca ponownie stara się o miejsce, ale tym razem za decyzją większości nie dostaje karty członkowskiej.

• 13 grudnia 2008 - zmiana na fotelu lidera klanu Kaeshi. Hako zastąpił na tym stanowisku Paxa, który został zdegradowany do roli członka ze względu na bardzo małą aktywność. Tym samym został najmłodszym liderem jakiegokolwiek klanu na forum. Został wybrany większością głosów przez członków.

• 15 grudnia 2008 - w Kaeshi pojawia się kolejny nowy user - Thorik.

• 25 grudnia 2008 - większość odrzuciła podanie eXine.

• 28 grudnia 2008 - w klanie pojawia się pierwsza kobieta - villarica, która została wybrana w demokratycznych wyborach.

• 10 marca 2009 - pierwszy członek, który dołączył do klanu w 2009 roku. Został nim Kiper, znany wówczas jako Kudłaczek.

Kaeshi na Forum DB Nao Edit

Wizytówka Kaeshi

Klan Kaeshi na Forum DB Nao