FANDOM

Hakoo

Portret pamięciowy Hako.

Hako (urodzony i zamieszkały w małym miasteczku na Mazowszu - Łosicach) - znany złośnik, prowokator, filozof, antyTusk, antyByk, antyWazon. Lider klanu Kaeshi, bratanek Parvatti i Joego, kuzyn Króla (Cwela). Lubi soki, a w szczególności Pysie i Kubusie, głównie marchewkowe, bo po tym uzyskuję dziwnie wyglądającą opaleniznę. Jak sam mówi, liczy się nie wygląd, lecz to co mamy w środku. Nie pije alkoholu. Największy wróg Byczusi i bractwa potężnych mówców - Tokugawy. Od czasu do czasu można u niego zauważyć liberalne myślenie i poglądy. Czasami próbuje sił jako grafik, w związku z czym jest jednym z czołowych avatarmakerów na forum i zarazem gównomakerów w kategorii Sygnaturki. Jest również rozpoznawalny w świecie graczy Lineage 2 pod pseudonimem Haczka (jego piękniejsza strona), lub Donek (za co został zbanowany, prawdopodobnie Anglicy nie lubią innego pana znanego pod tym pseudonimem - Tuska). Nie ma wielu fanów, ale za to ma sporo idoli, dokładnie dwóch. Było głośno o tym w BBC. Podobno numerem jeden jest widoczny na zdjęciu obok wibrator, a tuż za nim pistolet. Sam zainteresowany mówi, że to kłamstwo i dodaje: "Każdy, zaprawdę powiadam wam - KAŻDY, kto w to wierzy, to Giertych!".

Zawsze mówił, że chce zostać przywódcą. Jak dotąd króluje tylko jako lider klanu Kaeshi, choć wciąż wierzy, że zostanie adminem.

Hako nazwał siebie jedynym godnym następcą L'a.

Wygląd Edit

Co do wyglądu Hako, co chwila powstają nowe kontrowersje. Sam publicznie powiedział, że w internecie nie ma ani jednej fotografii z jego aktualnym wyglądem. Fani natomiast robią pełno stron fanowskich na jego temat, i wrzucają do sieci nieprawdziwe fotki. Oto jeden z portali: Zobacz. Jedyną opcją do poznania jego prawdziwej twarzy są portrety pamięciowe jego ofiar, które cudem uciekły z miejsca z brodni, bowiem Hako jest pogromcą głupoty w Polsce. Nazywany jest przez ludzi Dumb Kirą, ale to całkiem inna historia. Portret wskazany w tym artykule wydaje się być najbardziej prawdopodobny, sam zainteresowany wyraził zgodę na jego upublicznienie. Zapytany, dlaczego nie ujawnia swojej twarzy, mówi: Jest ona zbyt piękna, aby zwykły śmiertelnik mógł ją ujrzeć. Psycholodzy i znane osobistości w państwie krytykują go słowami, tutaj cytat samego Grubasa: To niemoralne, że ktoś ośmiela się być ładniejszym ode mnie. Prawda jest taka, że Hako jest niefotogeniczny. Zdanie przywódcy wszystkich kotów podzielają psycholodzy i Barack Hussein Obama II, który dodaje: Niewykluczone, że jest czarny!.

Nicki Edit

  • Hako
  • Żyraf
  •  
  • Marimo

Osiągnięcia i ciekawostki Edit

  • nie znosi Tuska
  • śmieje się z byle czego
  • w rozmowie potrafi uwzględniać tylko jedno słowo - xDD
  • zabija masowo komary i się tym chwali
  • boi się ciem, na ich widok piszczy jak mała dziewczynka
  • z zagrożenia z fizyki na koniec roku po miesiącu obił się o 5
  • nie lubi lodów
  • lubi wafle
  • grał ponad 4 lata w Tibię, nigdy nawet nie wbił 40 lvlu
  • w przedszkolu skradł smoczka koleżance z leżaka obok
  • potrafi zjeść Kinder Bueno w 10 sekund
  • ma psa, który zahacza brzuchem o podłogę, gdy idzie
  • nie lubi Usoppa z One Piece, ale Sogekinga lubi
  • kiedyś dorabiał sobie ogon ze sznurka od szlafroku i chciał latać jak Songo[1]

LinkiEdit

PrzypisyEdit

  1. http://dbnao.net/forum/viewtopic.php?p=89769#89769