FANDOM

Koniec

Prawdopodobny wygląd &

Endzik (właściwie Maciej Maciuś - nie wiadomo, który człon jest imieniem, a który nazwiskiem) - podróżnik, archeolog, smakosz wódek z całego świata, producent Shimazianki, wielbiciel sztuk oratorskich, miłośnik zakwitających kwiatów, zwłaszcza Róż. Jeden z najwybitniejszych humanistów na Forum DB Nao, chociaż nigdy nie próbował tego udowodnić. Przez wrogów określany mianem nihilisty, hedonisty, pedała, pedofila (niesłusznie). Jest libertarianinem, czego nie może zaakceptować jego ojciec Dżo. Prawdopodobną przyczyną jest maciusiowa niechęć do katolicyzmu, spowodowana wychowaniem w zdewociałym otoczeniu. Z tego powodu & nie utożsamia się z prawicą, przez co początkowo był postrzegany jako socjalista (komooh wg Dżoego). W poszukiwaniu Prawdy opuścił ojczyznę, udając się do jednego z największych eurokołchozów - Finlandii. Tam, wbrew swej woli, uwięziony na cztery miesiące. Karmiony wyłącznie parówkami i frytkami, stoczył w międzyczasie trzy walne pojedynki w piciu wódki z Ruskimi, zwane Wielkimi Bitwami Kemiskimi. Samotny, opuszczony, stawił czoła przeważającym siłom wschodniego sąsiada, wygrał dwie z nich, dokonując spustoszenia w szeregach wroga, jak i własnym organizmie. Do ostatecznej konfrontacji stanął ponownie w pojedynkę, przeciw sobie mając zjednoczone siły międzynarodówki europejskiej. Potyczka osiągnęła niewyobrażalne rozmiary, obejmując swoim zasięgiem całą Finlandię. Sprawę próbowano zatuszować, prokurując słynną strzelaninę w Kauhajoki, w której miało zginąć osiem osób - prawdziwą przyczyną zgonu było przepicie. Za zwycięstwo przyszło zapłacić Endowi wysoką cenę, ponieważ od tamtej pory nie jest w stanie patrzeć na wódkę. Przyjaciele twierdzą, że osiągnął stan pijackiej Nirvany i alkohol jest dla niego jak woda, a kto normalny pije wodę? Wrogowie wierzą, że Maciuś wypalił się na dobre i już nigdy nie zaprezentuje techniki zwanej Absolut Bankai.

Bankai

BanKai theENDa

Znany ze swojej chorobliwej fascynacji zespołem Bon Jovi, w pewnych kręgach chodzą słuchy, że & to homoseksualista, onanizujący się na wizerunki Jona Bon Jovi z lat 80. Sam zainteresowany pozostawia to bez komentarza, więc nie można wykluczyć, że jest to prawdą. Zwolennicy teorii spiskowej na temat podróży w czasie Admina wysuwają nawet hipotezy, jakoby ten udostępnił wehikuł czasu Endowi i ten cofnął się w czasie, aby zrobić karierę. Jako jeden z dowodów podaje się słowa Dana, że Maciuś wygląda jak wokalista zespołu za młodu.

& na Forum DB NaoEdit

Na Nao zarejestrował się 27 listopada 2007 roku, jako theEND. Należał do 2% aktywnych użytkowników, którzy od początku pisali mądre posty. Po niecałych dwóch miesiącach otrzymał propozycję przystąpienia do Shimazu, którą zaakceptował. Jak sam przyznaje, klan był czynnikiem, który zatrzymał go na Forum DB Nao. Szybko znalazł wspólny język z pozostałymi członkami grupy, nie licząc Rozy, która nie lubi z nikim dzielić się swoim językiem. Nie lubi pisać postów ani wdawać się w dyskusje, dlatego zabiera głos tylko w tematach, co do których ma pewność, że nikt nie odpowie. Wyjątek stanowią sytuacje, kiedy może wytknąć błędy Adminowi lub ogólnie rzecz biorąc, poflame'ować. Forumowy ekspert w dziedzinie Bleacha, a także 69 innych anime, które z użytkowników Nao widział tylko on. W Quizie Bleach zadaje tak trudne pytania, że musi pisać odpowiedzi na gg Dżoemu i Focusowi, aby ci mogli odpowiedzieć. Jako jedyny mężczyzna na Forum ma odwagę powiedzieć, że Parvatti nie jest piękna, przez co grożono mu częściej, niż sławom pokroju Grubasa. Jego największym dziełem na Forum DB Nao była przeprowadzona w SBku rozprawa na temat szacunku i prawa do eutanazji, w której to jego przeciwnikiem był Wazon. Niestety, nie zachowały się żadne archiwa, z powodu działań aktywistów - komoohów z helsińskiej komórki ZSRE. Jako pierwszy przewidział, że grupa fansubberska na Nao będzie failem - nie pomylił się. 12 maja 2009 Anno Domini został redaktorem DB Nao.

Nicki na forum Edit

  • theEND
  • Jin
  • &
  • Endzik
  • El Final
  • Pabaiga

CiekawostkiEdit

  • zna 27 języków programowania
  • na maturze z matematyki zapomniał tablic matematycznych, wyprowadził zatem własny wzór na obwód koła za pomocą całek
  • aby doprowadzić do zbanowania Wazona, zaproponował Adminowi łapówkę w postaci dożywotniego opłacenia serwera i domeny Forum DB Nao
  • Proroctwo Oldowe głosi, że pojawi się AntyAdmin, a jego opis odpowiada trzem osobom, w tym &
  • zabił człowieka w wypadku samochodowym, grożą mu za to trzy lata odsiadki
  • korzystał z usług czasokomunikacyjnych Admina
  • o tym, że ma brata, dowiedział się dopiero w wieku 21 lat
  • jest właścicielem zakładu produkcyjnego Shimazianki w Łomży
  • o godzinie 21:59 4 grudnia roku pańskiego 2010 potwierdził, że stał się prawicowcem.