FANDOM

Cenzura DB Nao - cenzura, podobnie jak na innych forach, występuje także na Forum DB Nao. Pieszczotliwie zwana także Cenzurą Gotta, ma swoją specyfikację, polegającą na autamatycznym zastąpieniu wulgarnego wyrazu innym - niepodobnym. Będzie jednak w błędzie ten, który pomyśli, że zajmują ją tylko wulgaryzmy. Reaguje również na najpopularniejsze słowa zawierające błędy ortograficzne, błędy tak lamerskie, że żal patrzeć. Występuje na całym forum w postach, SBku, a nawet w podpisach i nickach użytkowników.

Wyrazy zastępujące Edit

Wyrazami zastępującymi wulgarne słownictwo są:

  • upsiasia
  • ojej (dawniej jejku, bądź na odwrót)
  • blebleble

oraz wyraz przewodniczący:

  • * [ nie przeklinaj! ] (dzięki twórczości Parvatti, ewoluował także do * [ nie przeklinaj! chamie! ])

Metoda Ishido Edit

Najlepszym sposobem na chwilowe pozbycie się cenzury, jest zastosowanie w brzydkim wyrazie znaku lub spacji, np. pi.zda lub je bnij się. Jednak Admin jest czujny i z reguły często reaguje, i jak ma ochotę, upomina delikwenta. Nazwa metody pochodzi od użytkownika Ishido, który jest głównym praktykantem tejże techniki, szczególnie w SBku.

Ciekawostki Edit

  • Parvatti, przez pewien okres czasu, miała nick [ nie przeklinaj! ]. Wszyscy zadawali sobie pytanie, co może kryć niechciany wyraz, jednak sama zainteresowana tłumaczyła się, że to tylko zwykłe, nic niekryjące, niewinne [ nie przeklinaj! ].
  • Podobno trwają prace nad hackiem, mogącym obejść cenzurę, jednak do tej pory żadnych faktów ani wersji testowych nie ujawniono.

Cytaty Edit

Być może interesujące cytaty prezentujące chytre, spontaniczne, zaskakujące, nieprzemyślane i inne działanie Cenzury Gotta oraz powiązane z nią.

[King] * [ nie przeklinaj! ] JA * [ nie przeklinaj! ] * [ nie przeklinaj! ] Z TYM HITLER
[King] NIE POPIERAM GO * [ nie przeklinaj! ]
[King] ODWOŁUJE TO * [ nie przeklinaj! ] WSZYSTKO DO * [ nie przeklinaj! ]
[King] CO WY * [ nie przeklinaj! ]
[King] SZWAB * [ nie przeklinaj! ] JAKIŚ * [ nie przeklinaj! ] HITLER
[King] WY * [ nie przeklinaj! ] * [ nie przeklinaj! ] WIEŚNIAKI
[King] HITLER TO * [ nie przeklinaj! ]
[King] OPAMIĘTAŁEM SIĘ JUZ * [ nie przeklinaj! ] WIEŚNIAKI
[King] rozumiecie
[clio] ja nic nie zrozumiałam

[Daichi] Zagrałbym dziś z wami, ale * [ nie przeklinaj! ] się :D Idę się wykąpać.
[theEND] Jeśli tu było to słowo, o którym myślę, to to jest post miesiąca xDD

[Joe] dodaj Old Shatterhand do slownika bluzgów
[Joe] zobaczymy czy jego nick zamieni się w nie przeklinaj xDD