FANDOM

Dorian

Jeszcze jako Jedi służący Republice

Avensus (właść. Darth Avensus lub Dorian, ur. 01.06.1991r. BBY[1]) - moderator Forum DB Nao i redaktor owej strony. Pozornie pracujący w firmie wyrabiającej części samochodowe. Zajmuje się translacją napisów, czytaniem mang, oglądaniem brutalnych anime, ćwiczeniem swojego ciała na siłowni, ćwiczeniem umysłu w domu, trenowaniem sztuk walki, a przede wszystkim Muay Thai. Kiedyś delikatny jak mucha, dziś zabójczy jak szarańcza. Nie boi się pokazać, co myśli o innych, wali prosto z mostu, wykonuje swoją zakichaną robotę. Mieszkaniec Wałbrzycha, a konkretniej Piaskowej Góry.

Ciemne czasy Republiki - nadejście padawana Edit

Czasy były mroczne. Kurtyna ciemności, która zasłaniała forum była niemalże namacalna, niemalże materialna. Użytkownicy wiedzieli, że nadzieja powoli wygasa, ale nikt nie miał na tyle odwagi, aby stawić temu czoła i zareagować. Jednakże 08 marca 2006 roku BBY zebrała się rada starszych, aby decydować o losach Republiki. Po ciężkich naradach zdecydowali powołać kogoś nowego w szeregi Republiki. Wyznaczyli Mistrza Jedi, eMate, aby sprowadził kogoś, kto będzie potrafił uratować, to co zostało. Na szczęście Mistrz w ramach swej mądrości za pomocą holokomunikatora GG zwrócił się o pomoc do odpowiedniej osoby. Osobą ową był Avensus, który miał odmienić losy Republiki. Niestety, młody padawan nie potrafił tego uczynić przez swoją młodzieńczą głupotę. Wtargnął owego dnia na szerokie stepy planety Nao, jednakże jego arogancja i chęć głośnego wypowiadania swego małostkowego zdania uczyniły go błaznem w oczach ludu. "Jak możemy ufać takiemu imbecylowi, i to niby on ma zaprowadzić równowagę?" - takie opinie słyszał dzień w dzień, jednak nie przejmował się tym i brnął dalej, głębiej, mocniej w otchłań swojej własnej głupoty.

Ciemne czasy Republiki - przeistoczenie Edit

Od wstąpienia w szeregi Republiki i pierwsze zejście na planetę Nao minęło około 200 dni. Młody padawan, Avensus dużo przez ten czas się nauczył. Spotkał na swej drodze wielu ludzi, którzy pomogli mu się oswobodzić z kajdan, jakimi była głupota. Wzorował się na wielu znanych politykach, takich jak Kanclerz Focus, Wielki Mistrz Jedi SoheiMajin Gotenks, Hrabia Q, Król Wschodnich Rubieży Szarak czy Mistrz Jedi Shiro. Dali mu oni więcej niżeli sam oczekiwał. Na planecie Nao znalazł swój drugi dom, jednakże Mistrzowie Jedi wiedzieli, że mimo wszystko w sercu padawana czai się tęsknota za dawną głupotą, a jednocześnie strach. I wiedzieli oni aż nazbyt dobrze, że strach prowadzi do gniewu, gniew prowadzi do nienawiści, nienawiść prowadzi do cierpienia, zaś cierpienie prowadzi na Ciemną Stronę. Byli jednak gotowi mu zaufać, albowiem wierzyli, że to on ma ocalić Republikę. Niektórzy jednak śmieli sądzić, iż przepowiednia została źle zrozumiana.

Ciemne czasy Republiki - powrót Jedi Edit

Obama-jedi

Mistrz Barack Hussein Obama II podczas debaty w senacie Republiki

Avensus uczył się bardzo szybko, jednakże bez właściwego nauczyciela nie był w stanie przekroczyć pewnych granic, które jednak musiał kiedyś obejść. Przydzielono mu mistrza imieniem Barack Hussein Obama II. Był on światłym, mądrym, upartym i dociekliwym Mistrzem Jedi. Uczył bardzo dobrze. Młody padawan pił słowa z jego ust, bo wiedział, że Mistrz ma wielki dar przekonywania. Podobno był kiedyś wielkim politykiem, a nawet mianowano go na pierwszego czarnoskórego prezydenta Ziemi.

Padawan i Mistrz przeżyli bardzo dużo przygód, wypełnili jeszcze więcej misji dla Republiki, i nauczyli się o sobie tak wielu rzeczy, że wystarczyło jedno spojrzenie w oczy, aby wszystko zrozumieć. Tak, to były najlepsze czasy padawana, jakie kiedykolwiek pamiętał. Nauczył się bardzo dużo, jeśli chodzi o posługiwanie się mieczem świetlnym i moc. Mistrz uczył go także sztuki dyplomacji, ale młody Jedi wolał otwartą walkę, jednak nie zaniedbywał też owej potrzebnej sztuki konwersacji. Nauczył się też wpływać Mocą na tępe umysły ludzi, co przychodziło mu nadzwyczaj łatwo, i co było bardzo korzystne, w szczególności na planecie Nao, gdzie powszechnie panowała głupota, ignorancja, niedbalstwo, lenistwo, tępota i słabe żarty na tematy erotyczne.

Nowa Republika - Imperium kontratakuje Edit

Rycerz Jedi (mianowany 1 rok wcześniej) Avensus i jego Mistrz - Barack Hussein Obama II nauczyli się dużo na temat republiki. Posiadali wgląd na Radę Jedi, jak i na Republikański Senat, potrafili wyciągać każde brudy i wyprać je do cna, co też często im nakazywano. Pewnej nocy, gdy młody Rycerz Jedi spał, jego Mistrz zakradł się do jego apartamentu. Młodzieniec natychmiast wyczuł jego obecność w Mocy, która wskazywała na jego obecność w pobliżu. Avensus wybiegł ze swojego pokoju i ujrzał jego Mistrza stojącego na balkonie i wpatrującego się w niebo. Wyczuwał w nim Ciemną Stronę. Był naprawdę przerażony, bo jeszcze nigdy nie czuł czegoś takiego, ale był też zafascynowany, bo ta Moc, ta energia aż promieniowała od jego Mistrza. Barack Hussein Obama II wyglądał na naprawdę obłąkanego. "Avensusie, czy Rada wspominała Ci o Twoim ojcu?" - zapytał Mistrz. "Wspominała, że został zabity podczas wojny o Namek, kilkanaście lat temu" - odparł natychmiast uczeń. "Avensus, ja jestem Twoim ojcem!" - powiedział stanowczym tonem. "Nieeeeeeeeeeee! Nie! To niemożliwe!" - młody Rycerz Jedi był w agonii, cierpiał, że nikt mu nie śmiał tego powiedzieć, a czuł, że jego Mistrz mówi prawdę. "Dołącz do mnie, a zapanujemy nad galaktyką, jak ojciec i syn!" - niemalże krzyknął Mistrz. "Powiem szczerze, że nie dopuszczałem nigdy do siebie myśli, że spotkam mojego ojca, a wiadomość, że on żyje i jest Sithem jest dla mnie szokiem... Ale ta moc, ta energia, ta siła, ta potęga są naprawdę zdumiewające..." - odparł wypowiadając każde słowo powoli, gdyż wiedział, że ważyły się teraz nie tylko jego losy, ale też losy całej Republiki. "Nie wahaj się synu, zrób to! Pokaż mi swoją agresywną naturę, chłopcze!" - Mistrz mówił cicho, ale stanowczo. "Zgadzam się, ojcze. Zapanujmy nad galaktyką" - odparł młodzieniec.

I wyruszyli oboje do Senatu, aby przejąć władzę na planecie Nao, która była uznawana za centrum galaktyki, zaraz za Coruscant.

Nowa Republika - władza i panowanie Edit

Sith lord 2

Darth Avensus po przejściu na Ciemną Stronę Mocy

Młody Sith i jego Mistrz szybko przejęli władzę w Senacie i na Nao. Problemem mogła być jedynie Rada Jedi. W czasie przejmowania władzy na Nao zostali zaproszeni do pewnej organizacji, która miała wspierać Impierialistyczne poglądy tych dwóch.
Barack obama jedi

Mistrz Barack Hussein Obama II po przejściu na Ciemną Stronę Mocy

Organizacja nosiła nazwę Asakura, i została stworzona przez Korelianina zwanego Franqey, który miał niesamowitą moc przekonywania. Pewne plotki głosiły nawet, że jest upadłym Jedi. Asakura w swoich szeregach miała nie tylko jego, ale i wielu innych, takich jak: Kanclerz Focus z Coruscant, Mistrz Jedi Shiro z Nao, Władczyni księżyca Yavin IV Parvatti, Senator z Geonosis eMate, Łowczyni Nagród z Mandalory Drakan, Łowczyni Nagród z Bespin Mart, Dowódca floty Republiki z Alderaan Danevert, Kat z Malachor V Piechu, Rycerz Jedi z Dantooine Nightmare_creator oraz Urzędniczka z Kashyyyk Kyasarin. Razem postanowili trzymać władzę na Nao i w całej galaktyce, nie poddając się niczyim rządom. Nikt nie wie, czy im się to udało chociażby w połowie.

Nicki Avensusa Edit

  • Kakarotto91
  • Darth Avensus
  • Obi Kenobi
  • Avensus

Ciekawostki Edit

C2ddb205d6

Pierwsze miejsce w zawodach kulturystycznych w Krakowie.

  • bardzo lubi pierogi ruskie i kotlety schabowe
  • plotki głoszą, że smaruje sobie pięty dżemem, ale nie zostało to potwierdzone
  • w gazecie pojawiło się zdjęcie, jakoby Avensus spłodził potomstwo z kozą, a potomkiem miałby być AntyAdmin z przepowiedni Olda Shatterhanda
  • niegdyś osiągnął pierwsze miejsce w zawodach kulturystycznych, jednakże plotki głoszą, jakoby podejrzany wpłynął na żyri Mocą.
  • pije tylko wodę "Saguaro" z Lidla
  • jego wredoctwo, arogancja, chamstwo, bezczelność i bezpośredniość sprawiła, że 99% planety Nao go nienawidzi i życzy mu powolnej śmierci
  • inna plotka głosi, że miał romans z członkinią jego klanu Parvatti, czego oboje się wypierają
  • w internecie pojawił się kontrowersyjny film ukazujący Avensusa, Parvatti i kozę podczas stosunku. Oskarżeni wypierają się, twierdząc, że film został spreparowany przez Rebeliantów, którzy chcieli obalić rządy Asakury
  • jego ulubionym powiedzeniem jest: "Dyktatury dzielą się na dobre i złe. Demokracja jest zawsze głupia" (Korwin)

Przypisy Edit

  1. Before Battle of Yavin (Przed Bitwą o Yavin), bowiem tak liczona jest data w świecie Star Wars.